7 Ağustos 2011 Pazar

Nuxe Creme Fraîche de Beauté Suractivée

Dermalogica'ya alternatif arama çabalarım sürerken, iki ürününü birden favori listeme sokarak beni kendine bağlamış olan Nuxe markasının normal ciltler için günlük nemlendiricisi olan bu ürününü denemeye karar verdim. Nemlendiricileri uzun zaman kullandığımı düşünecek olursanız 15 ml'lik bu sample bana neredeyse 1 aylık bir kullanımla birlikte epeyce fikir verdi. Orijinali ise buradaki gibi kavanoz içinde satılıyor.
Yapısı biraz el kremini andırıyor, yoğun bir ürün, yüze sürülen nemlendiricilerin sıvı olmasından özellikle hoşlanan biri olarak bu özelliğinden pek hoşlanmadım. İkincisi, kokusu çiçeksi ama biraz ekşimsi gibi. İlk aldığımda acaba bozuk sample vermiş olabilirler mi dedim, ama eczaneme güveniyorum. Sonradan anladım ki Active Moist'in hafif ve insanın genzini yakmayan ilaçsı kokusuna alışmışım, bu yüzden bu ürünün kokusu bana biraz garip geldi, ama kesinlikle öyle dayanılmaz bir kokusu yok, sadece ben biraz fazla hassasım bu koku konusunda.
Bu ürün de diğer pek çok nemlendirici gibi paraben içeriyor (6 çeşit) içindekiler listesinde son sıralarda yer almasına rağmen Active Moist'ta olduğu gibi en son sırada değil ne yazık ki. Ayrıca içeriğinde cilde ve genel sağlığa zarar verebilecek madde sayısı çok daha fazla ve Cosmetics Database'te bu ürüne verilen risk puanı 10 üzerinden 8. Nuxe Nemlendiricileri ne yazık ki doğal içerikli ürünleri arasında yer almıyor bu markanın ve Active Moist alternatifi arayışlarım başka markalarla devam edecek gibi görünüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder