7 Temmuz 2011 Perşembe

Bitirdiğim Ürünler Hakkında 1



Tekrar tekrar aynı şeyleri yazıyorum, ama ne yapayım hem bitenlerde hem yeni alınanların arasında kil maskem ve yüz yıkama jelim hep var :) O yüzden onları atlıyorum, 9 ve10 numara hakkındaki yorumlar burada ve burada.
1- Schwarzkopf Gliss Sıvı İpek İçeren Durulanmayan Bakım Spreyi: Kullanmakla kullanmamak arasında en ufak bir fark göremedim. Üzerinde "ihtiyacınızdan fazla bakımla saçınızı yormaz" yazıyor, bu bir itiraf olabilir gerçekten çünkü ortada bakım falan yok :)
2-Yves Rocher Peche Jeune Şeftalili Parfüm: Saf şeftali kokusu, favori parfümlerimden biri. Ben bunu deodorant gibi, vücut spreyi gibi kullanıyorum, durmadan fıs fıs sıkıyorum. Hafif ekşi bir koku, kalıcı değil, ama bu ürün benim kalıcılık beklediğim bir ürün değil. Yves Rocher indirime girmiş, stoklamayı düşünüyorum bundan bol bol!
3- The Body Shop Japanese Cherry Blossom EDT: Kokusunu çok severek aldım, üstelik almadan önce defalarca denedim ama çok çabuk sıkıldım, tekrar almayı düşünmüyorum ama ne yazık ki elimde henüz yarısına bile gelemediğim bir şişe daha var. Demek ki neymiş, açgözlülük etmemek gerekiyormuş.
4- Avon Today EDP: Kalıcı olması bakımından iyiydi, fiyatı uygundu. %50 indirimle 30 liraya aldığım bir parfüm. Çok bayılmamakla birlikte sık sık kullandım ve etraftan inanılmaz iltifat aldım, herkes ne kullandığımı sordu ama ben sevemedim bunun kokusunu bir türlü. Alttan gelen çok hafif bir biber kokusu var sanki. Beğenenler olabilir, hem kalıcı, hem hafif, hem çiçeksi. Son dönemde Japanese Cherry Blossom'dan daha çok hoşuma gitmişti, ama yine de tekrar almam, denenecek bir sürü parfüm var.
5- Marlies Möller Express Moisture Saçı Güçlendiren Durulanmayan Sprey: Schwarzkopf gibi bunun da en ufak bir etkisini göremedim. Üstelik o kadar pahalıydı ki 50 küsür liranın çöpe gittiğini düşünüyorum, kesinlikle bu markanın hiçbir ürününü almam bir daha.
6- Palmolive Aroma Teraphy Duş Jeli Sensual: Kokusu güzeldi ama şimdilerde yoğun gelmeye başladı, bu ikinci ya da üçüncü kutuydu ama bir daha almam artık. Bir de cildimde sanki bir kalıntı bıraktı, ne kadar durulanırsa durulansın tam olarak akmıyor gibiydi, fazla kimyasal geldi bana.
7- Avon Incandessence EDP (çanta boyu): Pudralı- çiçeksi bir koku. Çok ağır değil ama sanki biraz anneanne kokusu gibi geldi bana, sıradan buldum. Today'i bile sevmediğim halde hakkını yememeliyim, çok daha başarılıydı bence. Sevenleri çok ama ben bu parfümü sevemedim, iyi ki küçük boy almışım.
8- The Body Shop Japanese Cherry Blossom Vücut Losyonu: Edt'ler ile set olarak almıştım ama bende artık Body Shop vücut kremlerine karşı bir antipati oluştu, imajındaki doğal ürün satma stratejisi içeriğindeki bol miktarda parabenle birlikte çöktü. Bundan sonra nemlendirici türü her şeyimi dermokozmetik ürünlerden seçmeye özen göstereceğim. Ne yazık ki stoklarımda hala Body Shop'un nemlendiricileri bol miktarda mevcut...
11- Head and Shoulders Hassas Saç Derisi için Şampuan: Sıradan bir market şampuanı olmasına rağmen yıllardır süren kepek sorunumu tek başına yok etti. Çok memnun kaldım ama sıkıldım da, artık alternatif ürünler istiyorum kepekten kurtulduğuıma göre. Ama yine böyle bir sorun yaşasam ilk koşacağım marka olur.

Şimdilik bitenler bu kadar :) Başka bir biten ürünler listesinde görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder