8 Temmuz 2011 Cuma

Temmuz 2011 cilt bakımı ve kozmetik alışverişim :)


Gelelim tatil öncesi cilt bakımı için aldıklarıma. Aldığım iki üründen iki tanesini ilk kez aldım. Nuxe Eau Démaquillante Micellaire aux 3 Roses, makyaj temizleme suyu. Aslında bu ürün aklımda yoktu ama görünce ilginç geldi. Bioderma Sensibio H2O'yu düşünüyordum, benzer bir ürünü Nuxe'de görünce dayanamadım. Öteki ürünse Avene Soothing Eye Contour Cream for Sensitive Eyes. Bu benim ilk göz kremim oluyor :) Kırışıklıklarla savaşmaktan çok temel bakım kategorisinde cildi nemli tutarak kırışıklıkları önlemek ve hassas göz çevresini nemlendirerek nemsizlikten doğan geçici çizgilenmeyi hafifletmek gibi bir amacı var. Aldığım diğer iki ürün olan temizleme jeli için daha önceki yorumumu okumak için buraya, kil maskesi için yazdığım yorumu okumak için de buraya bir göz atıverin :)


Bu da Watsons alışverişim. Uzun zamandır set olarak denemek istediğim Live Clean'in Argan Yağı özlü şampuanı, saç maskesi ve durulanmayan saç spreyi. Ayrıca Watsons'tan bir küçük kalem kutusu boyunda bir de epeyce bir şeyler alan bu şirin turkuaz makyaj çantalarını ve kağıt törpü aldım. Ben eskiden metal törpü kullanırdım, sonra kağıt törpünün daha sağlıklı olduğunu, tırnakları yıpratmadığını duydum bir yerlerden.
Bir de Lancome Juicy Tubes var. Fazla söze gerek yok, mis gibi meyve kokusu :)

Kullandıkça yorumlarım da gelecek, ama tatilden sonra. Beni özleyin anacııım, baaay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder