4 Temmuz 2011 Pazartesi

Nuxe Reve de Miel Ballı Temizleme Jeli

Bu ürün benim bugüne kadar kullandığım temizleme jellerinin arasında en iyisi. Paraben ve kimyasal köpürtücüler içermiyor,bal ve şeftali çiçeği özleri içeriyor ve kokusu da mis gibi. 36 aydan itibaren küçük çocuklar bile kullanabiliyor. Ben karmadan kuruya dönük ve aşırı hassas bir cilt sahibi olarak bittikçe tekrar tekrar alıyorum, bu üçüncü şişe. Diğer temizleme jelleri gibi bu da hafifçe kurutuyor, ama ben henüz kurutmayanına hiç rastlamadım :) İstanbul ve Ankara arasında gidip gelen bir insan olarak bu kuruluğun jelden ziyade kuru iklimden olduğunu düşünüyorum çünkü İstanbul'dayken kullandığım zamanlar yüzümde bir gerginlik hissetmiyorum. Bu yüzden belki en az kurutan jel temizleyici diyebilirim. Nuxe ürünlerini eczanelerde bulabilirsiniz. Fiyatıysa yaklaşık 45 lira.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder