6 Temmuz 2011 Çarşamba

Dermalogica Active Moist

Bu nemlendirici çok pahalı olmasaydı kendisine alternatif aramayacağım kadar iyi bir ürün. Ne yazık ki 50 ml tüp fiyatı 120 lira civarındaydı yaklaşık 1 yıl önce aldığımda, ama ben nemlendirici tüketimi çok fazla olan biri olmadığım için idare ediyorum. Tamamen yağsız bir yapıya sahip ve aslında yağlı ciltlere önerilen bir ürün. Ancak benim cildim karmadan kuruya dönük ve çok hassas olduğu için yağ içeren nemlendiriciler hassasiyete ve kızarıklığa, hatta kupkuru bir alanın üzerinde çıkan (ne hikmetse!) koskoca sivilcelere sebep olabiliyorlar, bu yüzden yağsız ürünler kullanmayı tercih ediyorum. Ayrıca Active Moist cildi matlaştırmaya yönelik bir içeriği olmadığından biraz fazla sürüldüğünde karma ya da karmadan kuruya dönük ciltlere de iyi gelebileceğini 1 yıllık olumlu bir deneyim sonunda söyleyebilirim. Kullanır kullanmaz kızarıklıklarımı da yatıştırması bir başka iyi özelliği. Kadifemsi bir görüntü, yumuşaklık ve yağsız bir ferahlık hissi uyandırıyor. Bir diğer olumlu özelliği göz çevresinde de kullanılabilecek kadar sıvı yapılı olması, ancak göz çevresi kırışıklıkları için mutlaka özel bir ürün kullanmayı faydalı buluyorum. Ayrıca kullandığım ürünlerin içeriğine dikkat eden biri olarak şunu söyleyebilirim ki Cosmetics Database sitesinde cilde zarar verme riski 10 üzerinden 5 olarak puanlanmış ve bu da kullanılabilirlik açısından hiç fena bir puan değil, çünkü genellikle nemlendiriclerin çoğu 7-8 risk puanı alıyor. Buna karşın paraben ve türevlerini içeriyor olması olumsuz bir özelliği, ama pek çok etken maddenin yer aldığı içerik listesinde en son sırada yer alması göz ardı edilebilir miktarda paraben içerdiğini ifade ediyor. (Sadece 2 çeşit, ve içerik listesinin en sonunda) Şimdilik favori nemlendiricim bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder