6 Temmuz 2011 Çarşamba

Lancaster Ultra Protection Tan Control SPF 50



50 ml'lik tüpte üretilmiş yüz için özel güneş koruyucu bronzluğu kontrol etmeyi ve mümkün olduğunca bronzlaşmamayı vaat ediyor. Üzerindeki "delicate skin" uyarısından anlaşılacağı gibi hassas ciltler için özel olarak üretilmiş bir ürün, bende çoğu güneş kreminin aksine komedona yol açmadı. Hem UVA hem UVB koruyuculuğu olması da önemli ve her üründe dikkat edilmesi gereken bir özellik. Çok beyaz tenli biri olarak ben bu kremi düzenli bir kullanımla geçen yıl 15 günlük bir tatilin sonunda ancak yarılayabildim ve tatilin sonunda hiç kızarmadan, çok çok hafif, tatlı bir bronzluk elde ettim. Aslında hiç bronzlaşmamayı tercih ederdim, ancak yüzmeyi çok seven biri olarak akşam üzeri 5'ten sonra denizin içinde geçirdiğim bir saat bile güneşlenmediğim halde bu kadar bronzluğa yetti de arttı. Yine de beyaz tenli biri için kızarmadan bronzlaşmak çok önemli ve bu ürün de bunu sağlıyor. Memnun olduğum özelliklerinden biri de açıldıktan sonraki tüketim ömrünün 18 ay olması. Benim gibi bir ürünü 2 yaz tatilinde kullanan biri için ürün ziyan etmekten kurtulmak anlamına geliyor. (Geçen yıl temmuz ayında açtığım ürün bu temmuzdaki tatilde 12 ay içinde bitmiş olacak.)

Olumsuz taraflarına gelince, SPF'li pek çok ürün gibi bu da ciltte hafif de olsa parlamaya yol açabiliyor, ve yüz için özel koruyucuların çoğu gibi yüze hafif de olsa bir beyazlık veriyor. Ancak daha önce kullandığım Shiseido'nun yüz için SPF 50+ güneş koruyucusuyla kıyaslandığında 2-3 dakika içinde emilen ve pek belli olmayan bir beyazlık, Shiseido'yu kullanırken yüzüm yoğurt sürmüş gibi oluyordu, bu onun yanında çok daha iyi.
Güzel ve kullanışlı bir ürün olmasına rağmen denemek istediğim başka güneş ürünleri olduğu için şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum.

Bir sonraki yazımda aynı serinin vücut için olan ürününden söz edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder