7 Temmuz 2011 Perşembe

Nuxe Masque Doux Aromatique aux 3 Roses

Bu maske aslında bir kil maskesi, ama sıradan kil maskelerinden en büyük farkı yüzünüzde kurumaması ve cildi müthiş nemlendiriyor oluşu. Yüze ilk sürüldüğünde beyaz bir tabaka görünüyor, sonrasındaysa cilt içindeki 9 esansiyel yağı emiyor ve neredeyse bir nem maskesi gibi yüzeyde sadece belli belirsiz bir kil tabakası kalıyor. Yıkadıktan sonraysa cildiniz yumuşacık oluyor. Her cilt tipi için uygun ürünler bana eskiden beri güvenilir gelmemiştir, ama bu düşüncemi yıkan marka kullandığım iki ürünüyle (diğer ürün ballı temizleme jeli) Nuxe oldu. Bittikçe tekrar tekrar alacağım vazgeçilmez cilt bakım ürünlerimin başında geliyor bu maske. Benim pul pul dökülen cildimin ölü yüzeyini temizlerken, alttan gelen tabakaya yoğun nem verdiği için pullanma sorunum sadece yüzeysel olarak soyulmakla kalmadı, azaldı da. Yine de siyah noktaları ve yoğun tıkanmış gözenekleri arındırmak amaçlı düşünüyorsanız aynı serinin peeling olarak önerilen ürününün daha yararlı olabileceğini düşünüyorum. Alıp kullanmadım, ama denemek için yüzümee küçük bir miktar uygulamışlardı ve beğenmiştim. İlerleyen zamanlarda peeling edinmeyi düşünürsem ben de bu sözünü ettiğim ürüne bir şans vermeyi planlıyorum. Ama elbette en büyük aşkım kil maskem :) Eczanelerde bulabilirsiniz, fiyatı 55-60 lira civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder