7 Temmuz 2011 Perşembe

Nuxe Lotion Tonique aux 3 Roses

Nuxe ürünlerinden bir tane daha :) Karma ciltler için üç gül içeren serideki tonik karşınızda. Öncelikle şunu belirtmeliyim, ben eskiden beri tonik kullanmaktan hoşlanmıyorum. Ergenlikte cildin yağlı diye hassas cildime rağmen bana alkollü tonikler veren cilt bakım uzmanları beni tonikten soğuttu. Sonra cildim kurudu, alkolsüz tonikler kullanmaya başladım, ancak bu kez de tonik kullanmakla kullanmamak arasında pek bir fark gözlemlemedim. Ben her zaman kuru ve hassas ciltler için en iyi çözüm yolunun gülsuyu olduğunu düşünürüm, ve gözenek sıkılaştırmak için özel içerikli bir ürün kullanılmadığı takdirde sıradan bir tonikle gülsuyu arasında hiçbir fark olmadığını kendi üzerimde gözlemledim. Elbette bunlar ciltten cilde değişebilir ve ben de cilt bakım uzmanı değilim, ama burada kendi deneyimlerimi paylaşıyorum sonuçta :)
Bu tonik ferah bir çiçek kokusuyla sürüldüğünde bir serinlik hissi veriyor, alkol ve paraben içermiyor, içindeki bitki özleriyle rahatlatıyor. Benim için tek olumsuz özelliği sürdükten hemen sonra ciltte biraz yapış yapış bir his bırakmasıydı ve bu da bu tonikten vazgeçmemin nedenlerinden biri. Kuruduktan sonraysa bu his kalmıyor, pürüzsüz bir yumuşaklık geliyor cilde, bu da güzel. Ama yine de gerekli mi? Bence değil. Bu toniği bir daha almayı düşünmememin asıl nedeni sorarsanız, bir şişe tonik fiyatına bir düzine gülsuyu alabilecek olmam derim :) Nuxe markasını sevdiğim için bu ürünü denemek istedim, ama Nuxe de olsa tonik sevmeme huyum devam edecek gibi görünüyor, mutlaka buna bulduğum gibi bir kusur buluyorum çünkü hepsine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder