6 Temmuz 2011 Çarşamba

Lancaster Ultra Soothing Protection SPF 50



Bu yazımda söz ettiğim yüz için olan güneş koruyucunun vücut için olanı ve boyutu daha büyük, 125 ml. Aslında hem yüz hem de vücut için kullanılabiliyor, ama o zaman yüz için daha yoğun ve krem gibi olan bir ürün almayı tercih etmiştim. Bu ürünü yüz için kullanmayı denemesem de yüz için olana göre daha hafif ve süt gibi yapısıyla kullanılabileceğini düşünüyorum, zaten üzerinde de hem yüz hem vücut için kullanılabileceği yazılı. Bu da hassas ciltlerin kullanabileceği bir ürün ve öbürü için söylediğim her şey bunun için de geçerli (UVA ve UVB koruma, açıldıktan sonraki tüketim ömrü vs.) Yüz için olan üründen en önemli farkıysa nemlendirici gibi yapısıyla cildi yatıştırma özelliği (adından da anlaşılacağı gibi ultra soothing) ancak ben bu özelliği bizzat yaşadım dersem yalan olur, çünkü güneş sonrasında normal bir nemlendirici sürülmezse yatışmayan bir cilt yapım var. Ayrıca SPF özelliği olan kremler güneşe çıkılmayacaksa kullanılmamalı, çünkü bu da cildi yoran bir özellik diye okumuştum bir yerlerde. Sonuçta ciltte doğasına aykırı yabancı bir maddenin güneş koruma amacı tamamlandıktan sonra kalmaya devam etmesi bana da hoş gelmiyor ve bu yüzden SPF içeren her ürünü yüzümden mutlaka temizliyorum. Vücut için kullandığım bu üründen sonra da duş alıp normal bir vücut kremini nemlendirme amaçlı kullanıyorum.
Bu iki ürün memnun olduğum ve bu yaz da kullanacağım ürünler, ama bunlar bittikten sonra değişik ürünler denemek istiyorum. Çok çok bayıldığım bir ürün olmadıkça değişik ürünler denemeyi seviyorum, özel bir nedeni yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder